.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمار طلاق در مازندران ۷.۵ درصد کاهش یافته است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: آمار طلاق در دو ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی رستمی٬ عصر چهارشنبه در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ویژهٔ سازوکارهای کاهش طلاق استان٬ با اشاره به این‌که با اجرای طرح جامع کاهش طلاق و برنامه‌های علمی٬ تحقیقی و میدانی در شهرستان‌ها٬ جلوی رشد طلاق در اغلب نقاط استان گرفته شد و آمار طلاق در این شهرها رو به کاهش دارد٬ گفت: در برخی از شهرهایی که هنوز این روند متوقف نشده٬ آسیب‌شناسی علمی صورت گیرد و اجرای برنامه کاهش طلاق با جدیت تداوم یابد و همه دستگاه‌های مسئول مجدانه در این راستا اهتمام کنند.

یونسی موضوع اجتماعی کردن مقابله با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه طلاق را بسیار گره‌گشا دانست و یادآور شد: در هر امری که از مشارکت مردم بهره گرفتیم در آن حوزه‌ها کاملاً توفیق یافتیم.

معاون استاندار از کاهش ۷.۵ درصدی آمار طلاق در ۲ ماهه نخست سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ خبر داد و افزود: هم‌افزایی در همه حوزه‌ها برای کاهش آمار طلاق باید افزایش یابد و از تمام ظرفیت‌ها به‌صورت هماهنگ در این راستا بهره‌گیری شود.

یونسی بابیان این‌که آسیب‌های اجتماعی درگذر زمان شکل می‌بندد و برای کنترل و مقابله با آن به زمان نیاز است، گفت: فرمانداران، کالبدشکافی علمی در مورد فرآیند وقوع طلاق و عوامل مرتبط با آن در شهرستان متبوع صورت دهند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید، اعتبارات خوبی را به مقابله با آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق اختصاص داده است و برنامه‌های این بخش با نظارت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فعالیت سران محترم قوا در حال انجام است.

وی با تأکید بر این‌که فرمانداران، روستای بدون طلاق را در دستور کار قرار دهند، گفت: روستای فاقد طلاق در سال ۹۵ در حوزه شهرستان متبوع از سوی فرمانداران شناسایی و معرفی گردد تا زمینه تشویق دیگر روستاها را فراهم آورد و به‌عنوان طرح پایلوت اجرا شود.

در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های نوشهر، نور، فریدون‌کنار، جویبار، نکا، بابلسر، گلوگاه و بهشهر و برخی مسئولین کمیته‌های این ستاد به ارائه گزارش از اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند و سازوکارهای کاهش طلاق موردبحث و بررسی قرار گرفت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.1 seconds.